یه روز میرسه

دیگه برا دیدنش

نباید جیم بزنی

بپیچونی

بترسی

دیگه نگران نیستی

اگه کسی ببینتت باهاش چی

دستاشو محکم میگیری

قدم میزنین

تو کوچه

خیابون

لب ساحل

عکس یادگاری میگیری

بی استرس تو چشماش زل میزنی

میبریش پیش خانوادت

با هم شام میخورین

میخندین

قهرای الکی میکنین

نازت میکشه

میگه خانومم اخم نکن به من

بغلش میکنی

میگی مگه دلم میاد باهات قهر باشم؟

شب میشه

میرین خونه

موقع خواب

بهت میگه

دیوونه))بوسه

دیدی اخر مال من شدی؟؟

دیدی همه غصه ها تموم شد؟

دیدی بهت گفتم ولت نمیکنم؟))اون روزه ک حس میکنی

خوشبخت ترین ادم دنیاییبوسهلبخند

هووی دیوونه جونم

میدونستی وقتی میبینمت قلبم تند تر میزنه

زندگی رو باتو میخوام ن با هیچ کس دیگه

میخوام کنار تو باشم

تموم دنیای منی

من دوست دارم میدونی

تو همونی ک عاشق خنده هاش شدم

یه حرفی تو قلبمه میخوام فقط به تو بگم

میخوام بگم تموم زندگیم تویی

من برای باتو بودن با جونم ریسک میکنم

خیالی نیست

یا میبرم یا میمیرم

                                                                      خیلی ناز شده بودی...

باز قراره خبرایی بشه فقط تو بدون عاشقتم خانومم

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 28 دی 1394برچسب:, | 19:8 | نويسنده : |
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');